گلس پرایویسی چیست؟ امروزه اکثر افرادی که از تلفن همراه استفاده می‌کنند، دوست دارن حریم شخصی داشته باشند و به هنگام استفاده از موبایل، شخص دیگر اطلاعات آن‌ها را نبیند که گلس پرایوسی گزینه‌ای مناسب است. امروزه اکثر افرادی که از تلفن همراه استفاده می‌کنند، دوست دارن حریم شخصی داشته باشند و به هنگام استفاده از موبایل، شخص دیگر اطلاعات آن‌ها را نبیند.

اما در بعضی از موارد شما در مکان‌هایی مثل مترو و اتوبوس هستید که افراد زیادی در آنجا هستند و شما متوجه نمی‌شوید که اشخاص کناری شما به داخل صفحه نمایش گوشی موبایل شما نگاه می‌کنند.

مردم چه به‌صورت خواسته یا ناخواسته تمایل دارند داخل موبایل اشخاص دیگر را ببیند، به همین دلیل افراد کناری شما در زمان استفاده شما از موبایل‌ خود، به صفحه نمایش موبایل‌تان نگاه می‌کنند.

شما با استفاده از گلس پرایوسی می‌توانید از حریم شخصی خود محافظت کنید و همچنین برای خرید گلس پرایوسی می‌توانید از طریق این صفحه اقدام کنید.

 

گلس پرایویسی

گلس پرایویسی چیست؟

گلس پرایوسی یکی از چندین نمونه‌های گلس است که از صفحه نمایش شما محافظت می‌کند ولی محافظ صفحه نمایش پرایوسی یک ویژگی منحصر به فردی دارد که برای اشخاصی که می‌خواهند افراد دیگر از بغل داخل گوشی آن‌ها فضولی نکنند ساخته شده است و به‌همین دلیل در این گلس از فناوری پرایوسی استفاده شده است که اگر زاویه شما بیشتر از 45درجه شد، شما صفحه نمایش را به‌صورت مات و تاریک می‌بینید. محافظ صفحه نمایش پرایوسی به دو صورت کارایی دارد.

1) گلس پرایوسی از صفحه نمایش شما محافظت می‌کند.

گلس پرایویسی یا گلس ضد فضولی به خاطر متریال محکمی که در ساخت آن به‌کار رفته است، از صفحه نمایش شما در برابر ضربات ناگهانی محافظت می‌کند و نمی‌گذارد صفحه نمایش شما آسیب ببینید و همچنین در برابر اشیائ تیزی که به سطح آن کشیده شود نیز مقاوم است.

 

گلس پرایویسی موبایل

2) گلس پرایوسی از حریم شخصی شما محافظت می‌کند.

گلس پرایویسی یا گلس ضد‌جاسوسی از حریم شخصی شما در مقابل دید افرادی که از بغل به صفحه نمایش گوشی موبایل شما نگاه می‌کنند، محافظت می‌کند و از بغل صفحه نمایش گوشی موبایل شما، به‌صورت مات و تاریک دیده می‌شود و صفحه نمایش موبایل فقط از زاویه رو به رو قابل مشاهده است.

 

پرایویسی گلس

گلس پرایویسی چگونه کار می‌کند؟

محافظ صفحه نمایش پرایویسی یا ضد‌جاسوسی، به گونه‌ای‌ست که وقتی زاویه دید 45درجه شود، صفحه نمایش به‌صورت مات نمایش می‌دهد. ولی نکته جالب اینجاس که وقتی از رو‌به‌رو به آن نگاه کنید، صفحه نمایش به‌صورت واضح برای شما نمایش می‌دهد.

 

پرایویسی گلس موبایل

مزایای استفاده از گلس پرایویسی یا گلس ضد‌فضولی.

یکی از مهمترین مزیت‌های گلس پرایویسی، حفظ حریم شخصی شما در مقابل دید دیگران است. با استفاده از این گلس، نور گوشی شما در شب، افراد کناری شما را اذیت نمی‌کند.

مزیت دیگر گلس پرایویسی، ضد ضربه و ضد خط و خش بودن آن است.

معایب گلس پرایویسی یا گلس ضد جاسوسی.

از معایب این گلس این است بر میزان روشنایی صفحه نمایش تاثیر می‌گذارد و از روشنایی گوشی شما کم می‌کند.شما می‌توانید با بالا بردن میزان نور، این مشکل را حل کنید اما میزان مصرف باتری افزایش می‌یابد و مصرف شارژ بالا می‌رود.

مشکل دیگر این گلس‌ها این است که برای استفاده همیشه باید از زاویه رو‌به‌رو به آن نگاه کرد و از زاویه ‌های دیگر صفحه نمایش قابل مشاهده نیست.

 

گلس پرایویسی چیست؟

سوالات متداول :

1. آیا گلس پرایوسی برای همه افراد مناسب است؟
– بله، گلس پرایوسی برای افرادی که حریم شخصی خود را در هنگام استفاده از تلفن همراه مهم می‌دانند، بسیار مناسب است. این گلس می‌تواند در مواقعی که احتیاج به حفظ حریم شخصی دارید، به شما کمک کند.

2. آیا گلس پرایوسی کیفیت تصویر تلفن همراه را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟
– بله، استفاده از گلس پرایوسی ممکن است باعث کاهش کیفیت تصویر شود، به‌خصوص در مواقعی که از زوایای غیر رو به رو به صفحه نمایش نگاه می‌کنید. اما در زوایای رو به رو، تصویر به شکل عادی قابل مشاهده است.

3. آیا نصب و استفاده از گلس پرایوسی پیچیده است؟
– خیر، نصب گلس پرایوسی بسیار ساده است و همچنین استفاده از آن به هیچ وجه پیچیده نیست. به‌کمک دستورالعمل‌هایی که به همراه گلس ارائه می‌شود، می‌توانید به راحتی آن را نصب و استفاده کنید.

4. چگونه می‌توانم گلس پرایوسی را تمیز کنم؟
– برای تمیز کردن گلس پرایوسی، می‌توانید از یک پارچه میکروفایبر و مایع تمیزکننده مناسب استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که پارچه خیس نباشد و بعد از تمیزکردن، با یک پارچه خشک و نرم صفحه گلس را پاک و خشک کنید.

 

در آخر:

برای خرید گلس موبایل می‌توانید از طریق این صفحه اقدام کنید. گلس پرایویسی را به نام‌های گلس ضد‌جاسوسی و گلس ضد‌فضولی نیز می‌شناسند و از حریم شخصی و صفحه نمایش گوشی موبایل شما محافظت می‌کند ولی نور صفحه‌ نمایش شما را کاهش می‌دهد.

خرید این گلس به کسانی پیشنهاد می‌شود که اطلاعات خاصی در گوشی خود دارند و حفظ حریم شخصی برایشان مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + چهارده =